Lider Ülke Türkiye Kendi Üretecek, Kimsede Buna Karışamayacak

Haber: Armağan ŞEN

MHP 28. Dönem Aksaray Milletvekili Adayı Ramazan Kaşlı, MHP adına yapılan ziyarette Milli Savunma Sistemleri’nin önemine dikkat çekti.

Milletvekili adayı Ramazan Kaşlı, seçmenlerle bir araya geldi. Önemli açıklamalarda bulunan Kaşlı, birçok konuya vurgu yaptı. Kaşlı, “Bu yüzyıl Türkiye’nin 2. Yüzyılı olacak. Biz buna hazırız. Türkiye buna hazır” dedi.

Kaşlı, milli savunma sistemlerinin gelişimini anlatarak, “Biliyorsunuz Bayraktar KIZILELMA adlı uçağımız TEKNOFEST’e katılmak için havalanıyor. Milli insansız hava uçağımız şu an Atatürk Havalimanı’nda bizleri bekliyor. Birkaç gün sonra bizim için tekrar uçacak” diyerek Türkiye’nin kendisini nasıl geliştirdiğinin altını çizdi. Aynı zamanda Kaşlı, lider ülke Türkiye’nin kendi kendine üreten, imkân tanındığı zaman neler yapabileceğini gösterdiğini belirtti. “Bugün HÜRJET ilk uçuşunu başarıyla tamamladı. Tamamen yerli ve milli imkanlarımızla geliştirdiğimiz Türkiye’nin ilk jet motorlu eğitim ve hafif taarruz uçağı Hürjet, Türkiye Yüzyılı için çok önemli bir adım” dedi.  İnsansız hava uçağı üretmenin zorluğunu anlatan Kaşlı, “Çok zor olsa dahi biz başarırız. HÜRJET’imiz uçuşlarını başarıyla gerçekleştiriyor.

KIZILELMA’mız göklerde yükseliyor. Bundan büyük bir gurur olabilir mi” dedi. Türk Hava Kuvvetleri envanterinin yerli ve milli bir şekilde arttığını belirten Kaşlı, “Türk Hava Kuvvetleri bu yüzyılımızda tamamen yerli ve milli uçaklarımız ile dolacak. Uluslararası arenada kendi uçaklarımız ile uçacağız. Lider Ülke Türkiye’yi herkes bilecek” sözlerini kullandı. BAYKAR Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Bayraktar’ın sözlerine vurgu yapan Kaşlı, “Dünya tarihinde bir ilk gerçekleştirdik. KIZILELMA ve Akıncı yakın kol uçuşunda bir ilk gerçekleştirdi. İnsansız hava uçaklarını nasıl geliştireceğimizi, potansiyel etkisiyle ortaya koymuş olduk. Emeği geçen herkese teşekkürler” diyerek HÜRJET, Akıncı ve KIZILELMA uçakları için mutluluğunu belli etti.

“Türkiye Her Alanda Kendini Geliştiriyor”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın savunma sanayisini geliştirmek için ek bütçe açtığının altını çizen Kaşlı, “Türkiye’yi geliştirmek için çabalayan insanlarla yan yana durmaktan MHP olarak çok gururluyuz. Savunma sanayii bütçesinin 75 milyar dolara yükseltildiğini biliyorsunuz değil mi” dedi. Türk Deniz Kuvvetleri’nin en büyük savaş gemisi olan TCG Anadolu’nun donanmaya teslim edildiğini söyleyen Kaşlı, “NATO geçmişte de izin vermiyordu şimdi de vermiyor. Biz ne yapıyoruz? Karşı koyuyoruz, üretiyoruz. İşte şimdi savaş gemimiz donanmamızın elinde” sözlerini kullandı.

Türkiye Yüzyılı’na vurgu yapan Kaşlı, “Milli silahlı insansız hava aracı gemimizi, milli insansız hava uçağımızı, milli süpersonik jetimizi geliştirdik. Dünyada söz sahibi olmak için çabalıyoruz. TCG Anadolu ilk SİHA, bunun gururunu ne kadar anlatsam da az kalır. Türkiye Yüzyılı işte böyle bir yüzyıl olacak. Üreten, ne başarabileceğini bilen ve vazgeçmeyen bir yüzyılın içine giriyoruz” diye konuştu.

“Tarihe Altın Harflerle Yazılacak Olaylara Şahitlik Ediyoruz”

Ramazan Kaşlı, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin sözlerine vurgu yaparak, “Başkanımız engel tanımıyor, sürekli üretim için çabalıyor. Vatan ve millet sevgisiyle her şeyi başarabiliriz. Yerli üretim uçaklarımız göklerde ve savaş gemimiz denizde var olacak ve olmaya devam edecektir” sözlerini kullandı. Türkiye’nin yeni yüzyılına hazır olduklarını belirten Kaşlı, “Lider Ülke Türkiye sloganımız her şeyi açıklıyor. Uluslararası arenada biz var olacağız. Artık bizi durduramayacaklar” diyerek sözlerini sonlandırdı.